Kioskedia
خانه /
چگونه رندرهای SketchUp خود را با نورهای V-Ray و مواد شارژ کنید | آشوب

چگونه رندرهای SketchUp خود را با نورهای V-Ray و مواد شارژ کنید | آشوب

تاریخ: 1401/12/16
موضوع: نرم افزارهای طراحی و معماری

درست مانند SketchUp، V-Ray 5 Chaos برای SketchUp

از ابتدا ساخته شده است تا کارها را تا حد امکان آسان کند

 

 برای هر مرحله از گردش کار SketchUp شما وجود دارد، از پیش نویس های اولیه گرفته تا طرح های تکراری تا رندرهای بازاریابی نهایی و عکس های نمونه کارها.

کلید این رندرهای عالی V-Ray برای نورها و متریال های SketchUp است که ایجاد رندرهای واقعی را آسان می کند که می توانند تا بی نهایت کوچک ترین جزئیات را تغییر دهند.

تصور کنید در حال ایجاد خانه رویایی مشتری در جنگل هستید. شما سخت کار کرده اید تا خلاصه را با یک خانه زیبا زنده کنید، و احساس می کنید می توانید این مفهوم را به اشتراک بگذارید.

 

یک طراحی اولیه SketchUp با سایه ها، رنگ ها و مواد می تواند به تجسم طرح شما کمک کند. اما از آنجایی که فاقد نورپردازی و انعکاس واقع گرایانه است، تصور بیننده برای زندگی خود در این خانه دشوار خواهد بود.

یک رندر واقع گرایانه پاسخ مثبت تری را القا می کند. Chaos V-Ray را برای ادغام روان با SketchUp و اضافه کردن نور فیزیکی و مواد به مدل‌ها، طرح‌ها و صحنه‌های سه بعدی طراحی کرده است. نتیجه؟ تجسم های فوق العاده واقعی.

 

این رندر ممکن است پیچیده به نظر برسد

 

 اما V-Ray تمام کارهای سخت را انجام داده است. از آنجایی که به طور یکپارچه به SketchUp اضافه شده است، می‌توانید در رابط کاربری ساده و فوق‌العاده Trimble باقی بمانید - و برای تنظیم صحنه‌ها، اعمال مواد یا تغییر شرایط نوری مجبور نیستید برنامه را ترک کنید. با رندر در نمای SketchUp، می توانید نتایج خود را بلافاصله مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید مواد همه کاره مختلف را برای اضافه کردن به صحنه خود کاوش کنید، از جمله بسیاری از مواد آماده برای کار V-Ray. فقط نزدیکترین مواد را به مفهوم خود انتخاب کنید، خواه آجرکاری، پارچه، شیشه، چرم، بتن، فلز، سنگ، رنگ، کاغذ دیواری، کاشی، چوب یا خاک – و بسیاری موارد دیگر! هنگامی که مطابقت کامل خود را در Preset Material Library پیدا کردید، روی آن کلیک راست کنید و می توانید آن را مستقیماً روی شی انتخاب شده اعمال کنید یا آن را به صحنه اضافه کنید.

افزودن گل، چمن و درخت به این صحنه به دید شما واقع‌گرایی بیشتری می‌دهد. با Chaos Cosmos، می‌توانید از میان صدها دارایی آماده استفاده که Chaos برای ارائه کارآمد با V-Ray بهینه‌سازی کرده است، انتخاب کنید.

ممکن است متوجه شده باشید که این تصویر همچنین دارای یک اثر مه خاطره‌انگیز است که به‌عنوان پرسپکتیو حجم/هوای اتمسفر شناخته می‌شود - و می‌توانید آن را با یک سوئیچ در V-Ray برای SketchUp اضافه کنید. جو فوری با لمس یک دکمه.

 

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

 

 

 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی